Thomas Gundersen Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Heisann! Jeg hadde hørt at det kom til å være full ATC på engm og oslo FIR i kveld/natt. Er det bare tull? Siter
T. Paulsen Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Tror nok det ikke stemmer nei. Det er tomt der nå iallfall.. Siter
Stig Sandnes Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Hmm.. fullt og fullt, eller tomt og tomt fru blom Jeg og Einar K. hadde vel ENGM Approach og Tower en god stund... og Ground også, men ingen Control (ENOS) var oppe.. skulle hatt den om jeg hadde hatt ett 2-tall bak S`en min Siter
T. Paulsen Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Hmm.. fullt og fullt, eller tomt og tomt fru blom Jeg og Einar K. hadde vel ENGM Approach og Tower en god stund... og Ground også, men ingen Control (ENOS) var oppe.. skulle hatt den om jeg hadde hatt ett 2-tall bak S`en min Tråden var ment for Fredagskveld tror jeg Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Ja Stig og gutta! Bare logg på, dere får forøvrig to charter fly fra ENVA med ETD klokken 0900 norsk tid! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Hehe, her var det forøvrig veldig mye fram og tilbake! Det første innlegget ble postet natt til Lørdag klokken 01:30, og det siste ble postet i dag Søndag klokken 08:00. For å gjøre ting klart, så er det i kveld jeg og Julian kommer fra Hellas, og vi skal til Værnes. Regner med annkomsttid på Værnes ca. klokken 01:30 Norsk tid, og det hadde vært snillt gjort om noen hadde giddet tatt på seg jobben å sitte som ATC både i ENOS FIR og ENVA APPROACH. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Hæ? Er det ikke til ENGM vi skal Ivar??? Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Sorry! Ivar har helt rett! ETA på Trondheim Værnes, ENVA er klokken 0130! Håper på ATC! Da stikker jeg og tar meg en liten hvile pause på Aeroport hotellet her på Samos! Snakkast! Siter
Thomas Gundersen Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Skrevet 29. desember 2003 Hmm.. fullt og fullt, eller tomt og tomt fru blom Jeg og Einar K. hadde vel ENGM Approach og Tower en god stund... og Ground også, men ingen Control (ENOS) var oppe.. skulle hatt den om jeg hadde hatt ett 2-tall bak S`en min Tråden var ment for Fredagskveld tror jeg stemmer det....satt og fløy natt til lørdag... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.