Gå til innhold

Virtual Kato AIr


Andreas Eriksen

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Tror denne VA som mange andre blir gitt opp! Prøv heller de dusinvis litt mer seriøse va! ""

Barnslig av deg og holde på sånn, ødelegger gleden som vi andre har... Faktisk prøver vi så seriøst som mulig og lage et VA som vi håper å få til å funke. Den som burde prøve å være seriøs er deg! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OVERHODE ikke noe negativt ment, men hva er gj.snitts alderen på dere som skal starte dette nye VA'et?

 

Grunnen til at folk er negativt/kritisk innstilt til et nytt VA, er nok at stadig vekk kommer det nye poster her på forumet hvor det står at noen vil starte et nytt VA, en del folk skriver seg på, og så ser man ikke noe mer til det VA'et.

Så det er nok en grunn til at folk er kritiske, inkludert meg selv, men hvis det virkelig blir noe bra ut av dette, skal dere ha all honnør for det...

Men for meg virker dette som en slags "døgnflue" som en følge av ulykken i Bodø, hvor folk snart har mistet interessen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OVERHODE ikke noe negativt ment, men hva er gj.snitts alderen på dere som skal starte dette nye VA'et?

 

Grunnen til at folk er negativt/kritisk innstilt til et nytt VA, er nok at stadig vekk kommer det nye poster her på forumet hvor det står at noen vil starte et nytt VA, en del folk skriver seg på, og så ser man ikke noe mer til det VA'et.

Så det er nok en grunn til at folk er kritiske, inkludert meg selv, men hvis det virkelig blir noe bra ut av dette, skal dere ha all honnør for det...

Men for meg virker dette som en slags "døgnflue" som en følge av ulykken i Bodø, hvor folk snart har mistet interessen igjen...

Jeg forstår det, men vi mister jo litt tillit også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger noen som kan lage hjemmeside til oss, vi har host og jeg har lagd en meny som skal passe til: meny. Du MÅ kunne php, noen som har lyst?

 

Man kan jo lage fine hjemmesider uten å kunne PHP...

Man kan lage helt greie sider med html...

Endre den greia til at man må kunne html.

Ser ikke pointet med at man skal kunne PHP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å avklare litt. Man kan ikke sammenligne html og php. For det første, html er bare informasjon som blir sendt til nettleseren slik at den viser siden slik du vil. PHP på sin side er et server-side scriptspråk. All php-koden parses av serveren, og output fra scriptet blir sendt som html til nettleseren. Så man "lager" ikke siden i php, det gjør man ikke. Men php kan man bruke til en rekke ting. Jeg personlig synes kombinasjonen php/MySQL er veldig kjekk. Utrolig lett å samle all data i en database.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Et lite "spark" i rett retning: For og yte god service til pilotene deres, foreslår jeg php/mySQL kombinasjon. Ved litt modifisering av diverse moduler i feks PHPNUKE , kan dere få til en bra side, som krever lite administrasjon. Virtual Widerøe , som jeg driver, er bygget på php-nuke , ta en titt på den!. Foreslår dere får fatt i en eller annen som kan php godt til og sette opp dette for dere. ( jeg kan det IKKE bare så det er nevnt )

 

Freddy Wilhelmsen

Operator WIF001

Virtual Widerøe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...