Gå til innhold

Flyet er i Afrika mens jeg står på ENGM!!!!??


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

Ja dette høres rart ut. Saken er den at jeg var og skulle hjelpe en bekjent med installasjon av div. programvare for å kunne fly på VATSIM. Da jeg skulle etste dette etter at alt var på plass, så finner jeg flyet plassert utenfor Afrikas vestkyst uansett hvor i verden jeg plasserer meg. Har vært borti dette problemet ne gang tidligere men nå husker jeg ikke hva løsningen var. Kan nevne at jeg har byttet desimalene i språkoppsettet,( tallene ), tror heller ikke dierktX9 er årsaken. Mener det var en ganske enkel løsning!! MEN HVA???? Noen av ekspertisen der ute som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha.. flyet i Afrika og du i Oslo.... og det rett etter helgen. Vel dersom du ikke får det til Einar - kan du forsøke å vente til onsdag.... kanskje det hjelper. Hvordan gjør du det når du skal ta deg en tur... blir litt langt for å finne flyet... ""

ja... du Einar.....

PS: Jeg kan fly deg til Afrika... med en Cessna - vi starter i morgen kl 18.00 UTC - Velkomen ombord. Og du skal få ekstra service av vertinnene.... gled deg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha.. flyet i Afrika og du i Oslo.... og det rett etter helgen. Vel dersom du ikke får det til Einar - kan du forsøke å vente til onsdag.... kanskje det hjelper. Hvordan gjør du det når du skal ta deg en tur... blir litt langt for å finne flyet... ""

ja... du Einar.....

PS: Jeg kan fly deg til Afrika... med en Cessna - vi starter i morgen kl 18.00 UTC - Velkomen ombord. Og du skal få ekstra service av vertinnene.... gled deg..

 

hehe du Bobbo du Bobbo. Nå kan jeg jo fly Cessna selv da, "" , men du kan jo bli med om du vil. tror ikke helgens utskeielser er årsaken. Her har inntaket vært bare vann, melk og litt kaffe.

 

Man takk for tilbudet anyway. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...