Martin Nylund Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Jeg har bestemt meg for å kjøpe Ariane sin 737-300. Jeg er kommet så langt at jeg skal betale, men så spør de om card number. Jeg skjønner ikke en j***a drit! Hvor finner jeg dette nummeret? Er det kanskje at mitt kort ikke er beregnet for å handle på internett? (Visa Electron) Noen som har peiling?? Siter
Rolf Kenneth Joa Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Regner med det er nummeret foran på kortet de vil ha, pleier å være det som brukes ved netthandel. Siter
Morten Nelson Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Det går ikke med visa electron. Du må ha et ordentlig kredittkort. VISA, Mastercard etc. Siter
Martin Nylund Skrevet 19. november 2003 Forfatter Skrevet 19. november 2003 %@£#¤%%£%#!!!!!!!!! Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Hehe... Gjett hvem som har Ariane, det er SÅÅÅ fint! (Mobb mobb...) Liker wing wieven skikkelig bra på den maskina! Har en av foreldrene dine Visa eller MasterCard, så kan du jo overføre pengene over til den kontoen, pluss litt ekstra, for å dekke Visaen, en liten gebyr på 30,- eller noe sånt, også bruker du det kortet til å kjøpe maskina med, det er verdt det, tro du meg! Siter
Martin Nylund Skrevet 20. november 2003 Forfatter Skrevet 20. november 2003 Hehe... Gjett hvem som har Ariane, det er SÅÅÅ fint! (Mobb mobb...) Liker wing wieven skikkelig bra på den maskina! Har en av foreldrene dine Visa eller MasterCard, så kan du jo overføre pengene over til den kontoen, pluss litt ekstra, for å dekke Visaen, en liten gebyr på 30,- eller noe sånt, også bruker du det kortet til å kjøpe maskina med, det er verdt det, tro du meg! Hehe! Jeg fant nettopp Ariane 737-300 på kazaa! Men jeg lurer på om det finnes noen paints i Norwegian? Finner ikke... Siter
TOS Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Ehhm.. eg ville ikkje akkurat sett i gang av å skryte om at eg hadde ting piratkopiert... Har forresten ein paint til Ariane 737-300. Må Høyre med opphavsmann o eg får lov å sende til deg... Siter
Aleksander Berge Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Har paintet en flott paint til Airane 737-300 jeg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.