Gå til innhold

"UFO" under måneformørkelse


Jim Vold

Anbefalte innlegg

I går var 2 venner og jeg på Sola strand og fulgte med måneformørkelse. Jeg tittet rundt i himmelen og så mot nord (der Tananger ligger i samme retningen) Det er noe jeg stusset veldig "" . Det var et rødt lys.prikk (kraftig) som beveget seg rundt den retningen hvor raffineriet i Tananger ligger og det beveget veldig lavt over horisonten hele tiden og det begynte å bevege mot Sola flyplass (nord) før det beveget tilbake til "raffineriet" med hvitt lys og skiftet til rødt lys og tilbake mot "sola". Det skjedde hele 3 ganger med krafig rød/hvitt lys hele tiden bortsett når det kom under horisonten mot "Sola-flyplassen". Klokkeslettet er noe uvanlig også og det var fra ca 01.00 til 01.30, altså midt under måneformørkelse-prosessen.. Jeg antar noen var i lufta for å få tiden til å gå.

 

Jeg har sterkt tro på at det kan være en militærfly (f.eks F-16 Falcon) og at det beveget seg i Boknafjorden (forbi Rennesøy pga bråket og alt det der.) Har opplevd tidligere i Bodø at F-16 flyr med et rødt markeringslys på halen noe slikt og den har et kraftig sidelys foran cockpiten på venstre side.

 

Noen som kan bekrefte min mistanken og fortelle litt mer om denne hendelsen. "" Pr øyeblikket er det en UFO-saken.. "" . Tviler på at det kan ha vært en helikopter på øvelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...