Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. november 2003 Premium Medlem Del Skrevet 7. november 2003 Som Bodøværing, med noen år på baken, kommer man ikke utenom den legendariske Starfighteren. På 70-tallet var det nesten ikke ei eneste natt, uten at man ble vekket av både en og flere "scramble". Lyden sitter enda i ryggmargen, og nevner man F-104 i flyvermiljøet, så blir alle fjærne i blikkene og smilene underfundige...... Men, nå har jeg prøvd å kjøpe dette flyet fra Captain Sim i over tre døgn (!), men jeg får bare error-meldinger, enten jeg prøver hjemmefra eller fra jobb-maskinen. Er det noen andre som har erfart det samme, eller er det bare hos meg det ikke funker?? PS. I mellomtiden har jeg handlet Ultimate Trafic, så det er ikke noe i veien med Visa-kortet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Ernst! Jeg vil bare spørre deg som har noen år på baken i Bodø, hva var spessielt med Starfighteren og Bodø? Har selv "bare" 17 år på baken i Bodø Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 LYDEN! Har du aldri hørt en Starfighter før? Rautinga er EN av de få tingene som gjør den legendarisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Lyden, røyken og det at den nesten ikke kan svinge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.