Ivar Skaugstad Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Hei. Dere har vel fått med dere det tragiske havariet som skjedde like nord for Trondheim Lufthavn Værnes Søndag den 2. November 2003 rundt klokken 11:30. Jeg har i den sammenheng et håp at så mange som mulig blir med på et virtuelt fly-in i Midt-Norge for å minnes de omkomne pilotene Knut Erik Aalberg(60) og Arve Henriksen(30). For mer info, kan dere besøke denne siden. Jeg ønsker også at dere skriver deres innlegg i det innlegget linken henviser dere til. Takk for deres samarbeid, og jeg håper så mange av dere er villige til å stille opp! Knut Erik Aalberg og Arve Henriksen, dere er dypt savnet hos nær og fjærn! Siter
Timmy Brandt Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Hvorfor starta en ny tråd som har samme mening som den du linker til ? Siter
Marius Dahl Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 For å få flere folk til å se hovedinnlegget, er jo ikke så stor trafikk på VATSIM/IVAO forummet. Siter
Morten Nelson Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Men de som bryr seg om vatsim sjekker vel om det har skjedd noe nytt der? Siter
Truls Petter Elven Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Hvorfor må det akkurat være på Vatsim Er vel heller bedre og ta det på flightsim.no serveren eller noe.. Siter
Gjest Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Hvorfor må det akkurat være på Vatsim Er vel heller bedre og ta det på flightsim.no serveren eller noe.. Good point... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.