Erik Johannessen Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Heisann! Jeg har sett rundt på dette forumet lenge, men først nå jeg har registrert meg. Jeg er en ivrig simmer og digger forumet, men lurer på noe her... Jeg er stadig inne på screenshots delen av forumet og ser heletiden at det blir postet bilder hvor simmer har installert div add-ons... Veldig mange har ins. nytt vann, scenery, ol. Lurte bare på om noen av dere kunne si meg om det er noen av disse add-ons som er et "must" for å få FS9 enda bedre. Tar så lang tid å laste ned bare for å sjekke om de er bra. Ihvertfall med mitt slitene ISDN kort. Og en ting til... på screenshots delen er det et innlegg av Johnny Svensson som heter "til notodden bare det" eller noe sånt... Kan noen si meg hvor du lastet ned det flyet du brukte på den turen Takk -Erik- Siter
Geir G Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Hei og velkommen til forumet Erik! Flyet Johnny Svensson flyr er fra Flight One og koster penger. Noe som gjør Flightsimulator mye bedre er foreks. Lago sine terramesh. www.lagoonline.com Noe som også koster penger, men ikke mye. PMDGs 737NG serie er også et "must" hvis du liker litt større fly. Håper dette hjelper deg litt iverfall Siter
Andrè Amundsen Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Scenery: [color:"blue"]Freewere - Se litt på Avsim.com og litt her på flightsim.no [/color] Payware - Simwing`s - Lago - Rett og slett bare ta enn titt på SimMarket. Fly - Pss Airbus og Pss Dash - Ariane og PMDG(Husker desverre ikke alle hjemmesidene deres) - Liker du jagerfly, se litt hos Lago. Fsscene 2004 og Active cam er noen kule ting. Ultimate Traffic er sykt bra hvis du liker bra med trafikk. Men ikke glem Norway Airport+Update/Freewere. Det er ihvartfall ett Must have produkt Siter
Espen Furfjord Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Velkommen ja, http://www.norway-airports.com/ må du også innom Siter
Morten Nelson Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Det beste av det beste innen freeware finnes på avsim. Det Projectopensky (posky) har laget er rått! Sjekk projctopensky.com Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Er det denne du skal frem til Morten ? www.projectopensky.com Siter
Morten Nelson Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Ja, E-en ville visst ikke vises. Fikses i dette øyeblikk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.