Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Hei! Jeg tar opp filmer med programet som var med i FS, pga. lite RAM(minne). Jeg trykker Alt - options - flight-video. Men hvor blir det av filmene når jeg lagrer dem? Siter
Bjørn Erik Hansen Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Hvilket program er dette da? Nå tenker jeg altså på NAVN! Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Skrevet 6. oktober 2003 Vet ikke navn. Det var med i FS. Du trykker Alt, går på options - Flight-video. Ikke noe tillegpakke. Siter
Bjørn Erik Hansen Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Den blir bare lagra i FS! Filmen blir ikke lagret som MPEG, AVI osv fil. Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Disse filmene er ikke ordentlige filmer. Det som skjer er at FS "tar opp" ved å logge simuleringen i en kodet tekstfil. Det avspilleren gjør er å lese av dataen i loggen og ut ifra det, simulere dataen i denne loggen og vips så ser det ut som en video i FS og filen tar kjempeliten plass. Disse "filmene" kan derfor bare "spilles av" i FS. Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Skrevet 7. oktober 2003 *sukk* Da kan jeg vel ikke ta film i FS? Jeg har prøvd Camtasia Studio, men får den bare til å ta opp et bilde per sekund! Siter
Geir G Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Prøv Fraps! Mye bedre en Camtasia studeo Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Skrevet 7. oktober 2003 HAR PRØVD!!!! Jeg får det ikke til å ta opp. Jeg trykker hotkeyen, og igenting skjer. Siter
Gjest Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 HAR PRØVD!!!! Jeg får det ikke til å ta opp. Jeg trykker hotkeyen, og igenting skjer. Mulig du må kjøre fullscreen først. Du skal se et gult tall oppe til venstre som viser fps hvis fraps har "startet". Når du da trykker hotkey'en igjen, vil den skifte til "REC". Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.