Gå til innhold

Hvordan få VATSIM til å fungere...

Magne Larsen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er helt ny med VATSIM... ikke for å kritisere, for jeg liker tanken om et verdensomspennende interaktivt nettverk, men jeg må si det er alt for avansert for at hvem som helst kan få til dette. Jeg har riktignok litt pc-peiling, og mener at jeg skal klare dette, men f.eks. Onkelen min som er ihugga FS-tilhenger og simme mye, ville aldri fått til å koble seg opp på VATSIM-nettet, rett å slett fordi det krever for mye kunnskaper. Men men, det blir kanskje bedre med tida...

Ellers har jeg klart å koble meg opp på VATSIM-nettet, men våger meg rett å slett ikke ut på rulle-banen... det er for skummelt og føler jeg har ALT for lite kunnskaper... det er vel ikke noen flyplasser som "huser" skikkelige Newbies? Jeg er ikke bare newbie i VATSIM... jeg er skikkelig newbie i FS generelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er noen som er redde for å logge seg på VATSIM. Tror det Er så vanskelig og at vi ATC er så strenge og at man må kunne så mye fraseologi. Ikke noe av dette er sant.

Dere skal nå få sjansen til å prøve dere på VATSIM. Torsdag 9. oktober bemanner vi Værnes og da kan alle som vil bli med. Dette er et tilbud tiul spesielt nye piloter på VATSIM. Vi snakker norsk eller engelsk, dere bestemmer. dette er ikke et flyin, men tilbud til spesielt nye piloter som vil få god hjelp. Alle kan selvsagt bli med, men de nye vil få prioritet.

Til de som vil være ATC så kan dere logge dere på via bookingen, men jeg trenger noen som kan gi god veiledning og hjelp til pilotene. Vi skal ha twr, app og senter.

NÅ HAR DERE MULIGHETEN FOLKENS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er noen som er redde for å logge seg på VATSIM. Tror det Er så vanskelig og at vi ATC er så strenge og at man må kunne så mye fraseologi. Ikke noe av dette er sant.

Dere skal nå få sjansen til å prøve dere på VATSIM. Torsdag 9. oktober bemanner vi Værnes og da kan alle som vil bli med. Dette er et tilbud tiul spesielt nye piloter på VATSIM. Vi snakker norsk eller engelsk, dere bestemmer. dette er ikke et flyin, men tilbud til spesielt nye piloter som vil få god hjelp. Alle kan selvsagt bli med, men de nye vil få prioritet.

Til de som vil være ATC så kan dere logge dere på via bookingen, men jeg trenger noen som kan gi god veiledning og hjelp til pilotene. Vi skal ha twr, app og senter.

Flott tiltak.... "" Om det passar for meg så er eg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sett noko tidspunkt for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...