Gå til innhold

Fakta om utvidelsen

Ådne Lie

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jeg fortalt litt om utvidelsen. Tenkte at dere kanskje hadde lyst på litt fakta rundt den. Dette må bli den beste gaven til en kan tenke seg - Årets julegave!

Her er fakta i prosjektet: Det skal flyttes på 170.000 - 200.000 kubikk med stein. Det vil si enorme masser.

Dette er det som står ute på flyplassen: 10 gravemaskiner, 8 dumpere, 2 bulldosere, en hjullaster og tre borerigger. Det er enormt hvor fort arbeidet går.

Jeg skal fly til Trondheim imorgen så da får jeg se fremgangen av arbeidet. Skal så å si fly hver helg dette halvåret så jeg får sett prosessen, og dere får følge arbeidet dere også. Ha en fin helg. ""

Ådne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fly til Trondheim imorgen så da får jeg se fremgangen av arbeidet. Skal så å si fly hver helg dette halvåret så jeg får sett prosessen, og dere får følge arbeidet dere også. Ha en fin helg. ""

Ådne

Når jeg leser dette forstår jeg det som at det er Værnes det er snakk om ? Mulig det er jeg som er [sensurert] ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...