Ådne Lie Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, nå har jeg fortalt litt om utvidelsen. Tenkte at dere kanskje hadde lyst på litt fakta rundt den. Dette må bli den beste gaven til en kan tenke seg - Årets julegave! Her er fakta i prosjektet: Det skal flyttes på 170.000 - 200.000 kubikk med stein. Det vil si enorme masser. Dette er det som står ute på flyplassen: 10 gravemaskiner, 8 dumpere, 2 bulldosere, en hjullaster og tre borerigger. Det er enormt hvor fort arbeidet går. Jeg skal fly til Trondheim imorgen så da får jeg se fremgangen av arbeidet. Skal så å si fly hver helg dette halvåret så jeg får sett prosessen, og dere får følge arbeidet dere også. Ha en fin helg. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hadde kanskje ikke vært så dumt å legge ved hva denne utvidelsen var av...selv om jeg skjønnte det etterhvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hehe, det hadde vært en fordel om du hadde fortalt det, bor i Trondheim og var på Værnes senest på Mandag. Så ikke mye til annleggsarbeide der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Så er spørsmålet; Hvor mange flyplasser er det som utvides nå. Jeg vet bare om Haugesund Lufthamn. Jeg har også fortalt dette før. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tja, det er jo ikke sikkert at alle har lest alle dine poster tidligere, og dessuten så kunne det like godt være Værnes som ble utvidet, hvis man ikke visste annet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Like blank jeg. Er det Værnes som utvides, eller er det den lille værblåste stripa på Karmøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva tror du da? Karmøy selfølgelig. Det er den jeg har snakket om. Skal snart ut å fly til Oslo. Vi snakkes. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg skal fly til Trondheim imorgen så da får jeg se fremgangen av arbeidet. Skal så å si fly hver helg dette halvåret så jeg får sett prosessen, og dere får følge arbeidet dere også. Ha en fin helg. Ådne Når jeg leser dette forstår jeg det som at det er Værnes det er snakk om ? Mulig det er jeg som er [sensurert] ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Han mener sikkert at han får sett arbeidet i Haugesund når han skal til flyplassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Alle kan da ikke være like flinke til å formulere seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.