Stig Sandnes Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 F-16 fly som landet og fikk brake problems pasasjerfly som måtte være forberedt på en go-around, og en widerøe fikk lande på vestre (W) del av rullebanen.. Litt artig å høre hvordan de "takler" slike situasjoner da... =) Forøvrig masse F-16 fly som flyr disse dagene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 En såkallt "You had to be there-situasjon"? ...for jeg skjønner ikke hva du snakker om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 En såkallt "You had to be there-situasjon"? ...for jeg skjønner ikke hva du snakker om... Mannen har scanner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Einar skaffer seg vel en snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Angående brake problems, så var det en simulert øvelse. Flystasjonen har øvelse i disse dager, så det kan godt komme flere simulerte tekniske problemer. For info står det en engelsk Nimrod her i Bodø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Jepps, vet det. Var en F-5 som simulerte en feil (også). Var å "spottet" uten kamera ved enden av 07 (Widerøe-hangaren), hvor jeg kunne høre flere F-16 starte opp.. og så rett inn i noen hangarer hvor det blinket noe lys Tok da av 2, + 2, + 2 F-16 fly (2 og 2).. og det var bare enkelt og greit herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.