Gå til innhold

Coast Air ATR 42 se bilde...


Anbefalte innlegg

 

ATR-42 er faktisk noen fryktelige fly!

Fløy en tur fra Amsterdam til Brussel med et Sabena ATR-42 som bråkte som en AC/DC-konsert!

Til og med Fokker 50'en var mer diskrèt.

...men men, de får gjøre som de vil!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Originally posted by Kenneth G. Sørensen:

Men før de i det hele tatt bør tenke på hordan flyet skal se ut må de nok skaffe seg piloter til å fly det.... [image]
[/image]


ATR 42 er i drift det, CA bruker det mellom haugesund-aberdeen-Stavanger. fra 1. april blir det brukt mellom enbr-enfl og engm. Men hvis den eldre garde av CA pilotene fortsetter aksjonen fordi de ikke får fly ATR uten 3 års kontrakt, så spørs det heller om J31 blir borte og at CA flytter basen til Florø og driver utelukkende med ATR. tross alt er jo den ruten enbr-enfl-engm verdt mere i omsetning en de rutene de har nå med J31. (er jo den tidligere gullkalven til widerøe de har fått konsesjon på [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image])

 

Jan Roar Rød

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en far som laget de reklamene som henger foran setene og jeg har også bildet.

Men jeg kommer fra karmøy komune og som dere kanskje vet så er hovedbasen til coast air på ENHD på karmøy det er ikke så normalt og se et helt umalt fly fly rundt på prøveflyvninger

 

PS:

Når slutter streiken på coast air så jeg kan se på flyene?

------------------

SKY192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld kom CoastAir til Torp som vanlig...

Vel nesten vanlig... Istedet for en Jetstream kom det en ATR42 (LN-FAP). Den var hvit m/ lys grå underside...

Halen var hvit.

Så ATR'ene er definitivt i rutebruk... Synd å komme så langt med et så stort fly for å hent 5 pax....

------------------

Hilsen

Kenneth G. Sørensen

Simmer, Modellflyger, og Stuer/ De-Icer ved WF Torp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...