Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen her kunne hjulpet meg med referanse bilder.. detajler.. som motorer, flaps og hvordan dem virker.. landingshjul vinduer og egentlig alle utvendige detaljer, bevegelige og ikke.

om noen kunne sendt meg det på mail eller gitt meg linker hadde jeg blitt veldig glad.

jeg driver med 3d modellering og har lyst til å animere en nødlanding/krasj eller lignende

ideer tas ogsaa imot med takk

egentlig er jeg åpen for hvilke som helst passasjer fly men jeg synes 737 er flott.. fine motorer osv

det viktigste er bare gode referanse bilder

Skrevet

takker for svar..

Kenneth.

jeg kan vel egentlig lettest svare ved aa vise noe jeg har gjort før.

egentlig en daarlig render og uten teksturer, men det viser detalj nivået jeg er ute etter..

a-10 jeg trenger bilder av undersiden av vinger.. og overside hvis mulig som viser alle detaljer og hvor dem befinner seg., av 737 selv folgelig.

for å modellere formen så nøyaktig som mulig er disse en nødvendighet selvom ikke allt kommer til å vises i en animasjon.

Skrevet

jeg modellerer i lightwave

den er bare laget på gøy, jeg lagde noen animasjoner for lenge siden men har mista dem

jeg kunne godt tenke meg å modellere fly til flightsim, men jeg har ikke peiling på koding av flight model og lignende.

og jeg kan heller ikke fordra max sitt interface.. men hvis noen kunne tenke seg å sammarbeide på et slikt prosjekt er jeg gjerne med.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...