Gå til innhold

----------------Track IR----------


Christoffer Linnerud

Anbefalte innlegg

Hei fikk Track Ir levert på døra tidligere i dag og nå ser jeg meg nødt til å skrive litt om denne.

For alle som har vurdert å gå til anskaffelse av Track IR:

Løp å kjøp!!!! Denne er helt fantastisk.

Bestillte den her Track IR og fikk den på døra bare etter et par dager.

Har foreløpig testet den mest ut i IL-2, og til den er den suveren. Myke og fine bevegelser på hodet blir til maksimal oversikt opptil 270 grader View. Jeg fant ut at litt over 180 grader stemte mer med virkelighten. Man kan stille sensitiviteten slik athodebeveglsene gir tregere bevegelser i viewet. Den oversiktene track IR gir deg i combat situasjoner gjør deg overlegen.

I FS 2004 blir VFR en god del mer interesant. Å fly landingsrunder med Cessnaen nå er helt mega.

 

For de av dere som ikke har flerskjermsmulighet pga likviditets- eller andre årsaker er dette et perfekt alternativ.

Absolutt verdt pengene.

""

Mvh

 

Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen jeg betalte var 192.51 US $ inkludert frakt. Og det var også det hele. Jeg fant også en link til et eller annet norsk firma hvor prisen var bortimot 2400,-. Jeg bestillte istedet rett fra Natural Point.

 

Track IR--------129 $

Shipping--------63.51

----------------------------

Total 192.51 $

----------------------------

 

Bare å slå til. Dere kommer ikke tilå angre ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du skjermen når du beveger hodet ditt 90 grader, eller trenger du ikke å bevege det så veldig mye?

 

Man trenger ikke bevege så mye. Alt dette kan du stille inn på software som medfølger. Jeg har den innstilt på små bevegelser med hodet = store bevegelser i view.

Det holder bare å snu bittelitt på hodet så har du perfekt utsyn hvor du måtte ønske. Det jeg var litt redd for før jeg fikk den var om den var stabil nok når hodet er i ro, daltså at viewet holder seg ro når man holder hodet i ro.

Men det kan jeg bare si er helt uproblematisk.

Overaskende smooth..........

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kjøpte selv TrackIR fra SimWare http://www.simw.com/index.cfm?fuseaction=dsp_product_details&pid=673 Her koster den 936 kr. Moms, frakt og fortollingsgebyr kommer i tillegg. Jeg har benyttet den til FS2002 og FS2004. Jeg er meget fornøyd, og har ingen problemer med å anbefale dette produktet. Det ser ut til at flere leverandører av fly til FS nå legger mer og mer arbeid i 3D paneler, og at 2D paneler vil bli prioritert ned (fases ut). Et eksempel på denne er A320 PIC fra Wilco, som ikke har 2D panel i det hele tatt.

TrackIR er meget bra til VFR, der man flyr lavt over gode scenery (som Venice Scenery fra Lago). Både TrackIR og 3D paneler tar CPU, så jeg tror at svake maskiner kan få problemer med framerate.

 

Mvh

Egil Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...