Gå til innhold

Litt mimmring fra Værnes Flightsim Klubb..


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Var å lette litt på nettet i dag, da jeg pluttselig snubblet over en virtuell flyklubb jeg dannet for et år tilbake i tid.

Var bare tilfeldigheter som gjorte at jeg kom over den, trodde selv at jeg hadde slettet den fra serveren.

Denne virtuelle flyklubben het Værnes Flight Sim Klubb, men ble stengt etter noen måneder grunnet lite deltakelse fra medlemmene.

Jeg minner om at klubben er stengt!

Iallefall, her er den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde ikke særlig store besøkstall på siden heller ser jeg. Synd at den ble stengt, men det var sikkert ikke den store interessen for online-flygning.

Hehe, besøkstallet er annulert, så den var på 000 når jeg fant den i går.

Hadde vel rundt 600 besøkende før jeg valgte å stenge..

Hei!

 

Flott initiativ, Ivar!

 

Tror du ikke noe av grunnen til lite deltakelse kan ha vært at du startet den rett før sommerferien? Jeg tror kanskje at man om høsten vil ha mye større mulighet til å få aktive medlemmer.

Vel, saken er jo den at jeg startet den like før sommeren fordi at jeg hadde best tida da.

Har en uvane med å "engasjere" meg i noe når andre har tatt en liten pause fra det.

Men takker for kommentarer folkens!

Ang. det bildet så ble det en liten diskusjon, ja..

Men jeg gikk snart over til å bruke mine egen bilder, så da var det ingen som kunne klage over meg.

Dessuten er KAB en grei kar, det var han jeg "lånte" bilde av.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...