Gå til innhold

Om å stemme på filer


oddhspjoetvold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ser et missforhold mellom feks. nedlastede fly og antall stemmer. Et fly er feks lastet ned hundre ganger og en eneste en har stemt. Hvorfor? Er det ikke det minste vi kan gjøre når vi kan more oss med gratis fly? Det virker som skikkelig sløvhet og arroganse bare å hente et fly og gi pokker i resten. Det tar under et halvt minutt å klikke på et tall fra en til 10. Med dette takker jeg alle som lager fly uten å få noe tilbake. Mvh Odd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har aldri sett noen steder at det er vanlig å stemme på filer rundt på andre internett steder. Man kan jo selvfølgelig slenge inn en stemme på det, men jeg tror ikke så mange ser etter det uannsett. Er en fil lastet ned mange ganger er den sannsynligvis bra. Slik er det hvertfall på de større flightsim sidene som avsim og flightsim.com. Hvis jeg skal takke designerene så sender jeg heller en mail.

mvh

Anders

[Edited by Anders Bergane 04-03-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...