Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant omsider ut at jeg trengte makeMDL til å gjøre jobben .. problemet er nå at det ikke hjelper GMAX noe.

Jeg har lagt inn makeMDL-programmet slik som det er henvist til i text-dokumentet ...altså inn i /gmax/plugins/ ... Når jeg går på exporter, så er fortsatt eneste utgående fil-alternativ ".P3D" og hvis jeg går direkte inn i makeMDL for å kovertere filen, så vil ikke denne godta .gmax fila fordi den vil ha en såkalt x-file .. hvordan lager jeg en x-fil? ""

Skrevet

Heisann Espen.

 

Har du forandra desimal tegn fra , (komma) til . (punktum)?

Hvis du ikke har gjort det (for win98):

 

1: Start

2: instillinger

3: Kontrollpanel

4: Regionale instillinger

5: Tall

6: Forandre desimal tegn fra , (komma) til . (punktum).

 

 

Kristian B.

Skrevet

hmm. nei .. ser ikke ut til at det hjelper noe .. er det noe jeg har glømt å gjøre ""

 

 

Dette får jeg opp hvis jeg går direkte i makeMDL-probrammet å skal convertere:

 

Running model

 

Start! (C:\\gmax\\Scenes\\tube.gmax)

Loading X C:\\gmax\\Scenes\\tube.gmax...

ERROR: Invalid X file: C:\\gmax\\Scenes\\tube.gmax.

Error!

Error!

Skrevet

Trykk på animasjons-knappen som er under det vinduet du har modellen i.

Når den er aktiv på er det bare å flytte den slideren helt til slutten og flytte/rotere objektet.

Men jeg vet ikke hvordan det blir når du skal ha det inn i fs...

 

Funket filen jeg skrev om? ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...