Espen Furfjord Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Fant omsider ut at jeg trengte makeMDL til å gjøre jobben .. problemet er nå at det ikke hjelper GMAX noe. Jeg har lagt inn makeMDL-programmet slik som det er henvist til i text-dokumentet ...altså inn i /gmax/plugins/ ... Når jeg går på exporter, så er fortsatt eneste utgående fil-alternativ ".P3D" og hvis jeg går direkte inn i makeMDL for å kovertere filen, så vil ikke denne godta .gmax fila fordi den vil ha en såkalt x-file .. hvordan lager jeg en x-fil? Siter
Espen Furfjord Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Jeg bruker fs2004 .. hva var det du fant ut?? Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 30. september 2003 Forfatter Skrevet 30. september 2003 Jeg fikk NØYAKTIG samme problem! Det viste seg at det var noe feil med GMax-fila . Prøv å bare lag noe raskt tull(F.e.k. en boks), og exporter den. Siter
Kristian B.bood Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Heisann Espen. Har du forandra desimal tegn fra , (komma) til . (punktum)? Hvis du ikke har gjort det (for win98): 1: Start 2: instillinger 3: Kontrollpanel 4: Regionale instillinger 5: Tall 6: Forandre desimal tegn fra , (komma) til . (punktum). Kristian B. Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 30. september 2003 Forfatter Skrevet 30. september 2003 Da menes C:\\gmax(ikke FS-folderen\\gmax). Siter
Espen Furfjord Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 hmm. nei .. ser ikke ut til at det hjelper noe .. er det noe jeg har glømt å gjøre Dette får jeg opp hvis jeg går direkte i makeMDL-probrammet å skal convertere: Running model Start! (C:\\gmax\\Scenes\\tube.gmax) Loading X C:\\gmax\\Scenes\\tube.gmax... ERROR: Invalid X file: C:\\gmax\\Scenes\\tube.gmax. Error! Error! Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 30. september 2003 Forfatter Skrevet 30. september 2003 Har du prøvd det jeg sa? Siter
Kristian B.bood Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 BUMP ... Hehe, forandra det første svaret mitt. Du har forandra desimal tegn fra komma til punktum? Kristian B. Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 30. september 2003 Forfatter Skrevet 30. september 2003 Samme beskjed som jeg fikk! Prøv å lage noe tull, og exsporter. Siter
Espen Furfjord Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 joda .. har alt i orden sånn .. bruker winXP .. og har forandra fra komma til pungtum ... uten hell Siter
Morten Nelson Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Folk. Se her... Når jeg hadde det problemet, så fikk jeg en kul person til å sende meg en modul som fikset problemet for meg. Kan legge den ut for nedlasting. Bare legg den i plugins-mappen. Her er filen GL HF. Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 30. september 2003 Forfatter Skrevet 30. september 2003 Er det noen som vet hvordan man kan lage opening doors, animerte flaps, animerte hjul, osv.? Vi har fikset det med gmax nå. Siter
Morten Nelson Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Trykk på animasjons-knappen som er under det vinduet du har modellen i. Når den er aktiv på er det bare å flytte den slideren helt til slutten og flytte/rotere objektet. Men jeg vet ikke hvordan det blir når du skal ha det inn i fs... Funket filen jeg skrev om? Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 30. september 2003 Forfatter Skrevet 30. september 2003 Jeg vet hvordan jeg lager animasjoner, men å lagre dem med riktig navn... Jeg vet ikke hvordan jeg lagrer en animasjon. Jeg (eller Espen)prøvde ikke filen, fordi I fikk fiksa det før jeg så dette. Siter
Jan Anders Myklatun Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Kankje dette kan hjelpe veldig?? http://www.scenerydesign.org/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=26 Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Skrevet 2. oktober 2003 Jeg fikke exporteringa til en stund, men en gang, når jeg skulle expotere noe, fikk jeg meldingen: Start! (xxx) Loading X xxx ERROR: Invalid X file: xxx Error! Error! Hva skal jeg gjøre?? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.