Bjørn Erik Henriksen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Flyet som jeg så hadde 4 motorer, "tallerken" oppå flykroppen og det var en B-707 (det heter vel ikke B-707 i USAF???) E-3 heter den.. og det var nok større sjangs for at det var NATO enn at det var USAF sin E-3 du så.. Pirke pirke... for å være helt nøyaktig så heter den E-3A Sentry. mvh. Bjørn Erik Henriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 E-3 Sentry er hele navnet men man trenger ikke å bruke hele navnet i alle sammenhenger, for eksempel hvor mange sier F-16 Fighting Falcon når de snakker om F-16? så bare E-3 går vel greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Ja, det er vel E-3 den heter. Da anser jeg meg for å være ferdig i diskusjonen om dette flyet. Takk. Hilsen Frank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Ja, ONSDAG var det awacs på BGO, men, er det ikke TORSDAG det er snakk om her? og når ble havna Sola Flyplass i Bergen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Virker på meg at dere prater om to forsjellige fly. Det er jo ingen tvil her om at en E-3 har landa på flesland. Men tror ikke det er dette flyet Kenneth har sett. E-3 er hverken hvit under, eller har bare 2 motorer. Det er jo fullt mulig at det lander 2 litt "utenom det vanlige" fly på Flesland på samme dag. (Det er jo helt vanlig med charter-fly på Flesland av forskjellige kalibre) Et 2-motors fly, større en en 737 kan jo være så mangt. Jeg foreslår at dere ringer tårnet å sjekker det ut. For det virker som dere krangler 2 helt forskjellige fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg tror du har rett, jeg MENER at det jeg så hadde 2 motorer og IKKE var awacs, men, jeg kan ha sett feil, så, jeg melder meg ut av denne diskusjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.