Julian Barratt-Due Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Heisann! Har nettopp skaffet meg FS2004. Og når jeg kobler opp til SB så blir SB bare stående igjen å søke etter game(har koblet meg opp til FS multiplayer) Noen som vet hva som er galt? Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 SB er ikke kompatibell med FS2004. Eller rettere sagt, SB multiplayer er ikke kompatibel,. går finfint og koble opp SB uten multiplayer.. Så i dag at det ligger et lite prog som heter "FS9SB2MP" på fs.no`s nye filer. Denne skal vistnok fikse MP slik at det funker på SB 2.x og FS9.. / har ikke testa det selv enda...) Freddy Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 2. august 2003 Forfatter Skrevet 2. august 2003 Jeg fløy nettopp en liten flytur online med FS9, MP og SB, det funka perfekt, men jeg så ikke de andre flyene... Hva er galt? (de andre flyene så meg) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Jeg fløy nettopp en liten flytur online med FS9, MP og SB, det funka perfekt, men jeg så ikke de andre flyene... Hva er galt? (de andre flyene så meg) Vel, det er akkurat dette som er en av bug'ene ved SB2, så ut i fra det jeg vet må du vente med å se de andre flyene til SB3 kommer ut. Selv synes jeg det er helt sykt plagsomt å ikke se de andre flyene når man flyr online (har opplevd problemer i FS2002) så inntill èn må fly "blindt" holder jeg meg til FS2002 til online flygning! Siter
Frank Petersen Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Går fint an å se andre fly med FS2004 og SB Dog kommer der bare opp en melding at det fly som forsøkes å vise ikke er kompertibel med FS2004 (sir den) men et trykk på NO og alt virker (dog ser det annet fly lidt rart ud. Mangler lidt farge his å pist) Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 3. august 2003 Forfatter Skrevet 3. august 2003 Hmmm, jeg ser ikke andre fly, er det noe jeg har glemt å gjøre? har innstallert CSL til FS2004, noe jeg mangler? Siter
Geir G Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Må en betale for å koble seg til VATSIM hvis en har FS2004? Skuffende Håper ikke en trenger det. Ikke alle har kredittkort. (eller foreldre som hvil låne det bort.) Siter
Lennart Sommarström Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 http://www.chocolatesoftware.com/sbrelay/ Siter
Einar Kristiansen Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 http://www.chocolatesoftware.com/sbrelay/ Er det noen som har fått det til å koble seg opp med dette programmet? Gjorde ett forsøk i går,men det virker som jeg ikke får kontakt med ATC eller at ATC ikke ser meg på radarskjermen.. Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 Prøvd litt, funker finfint hos meg. husk og lese dokumentasjonen,.. nå HOSTER du ikke session i FS2004 , men joiner SBrelay. må og ha inn CSL mappa fra fs2002. Freddy Siter
Einar Kristiansen Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Prøvd litt, funker finfint hos meg. husk og lese dokumentasjonen,.. nå HOSTER du ikke session i FS2004 , men joiner SBrelay. må og ha inn CSL mappa fra fs2002. Freddy Javel.Kan man ikke bruke CSL mappa som ligger i FS2004? Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Da jeg installerte SB gjenkjente den ikke fs2004 katalog, og putta CSL i deafult MS bane på c:\\program files\\... etcetc.. flytta bare disse inn i fs2004\\aircraft, så funka det fint.. Freddy Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.