Sten Arne Bryde Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei jeg lasta akkurat ned å så den landingsvideoen som kom på oppdatering idag MEN Jeg kan ikke helt se at dette skal være en A-320 Vinglets likner ikke på 320-serie i det hele tatt, for meg så ser dette ut som en 330-serie noen som er enige eller er det jeg som er blind ?? Tigern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hva er det du snakker om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K F Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hva er det du snakker om? "A-320" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Du har rett Sten Arne, dette er ingen A320, dette er filma ombord i ei A330-200 fra Air Greenland Og sånn ser den ut.... Air Greenland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Ja, jeg mente jeg skulle nevne noe ang. den videoen, for prater de ikke om "greenland" etter landing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.