Gå til innhold

ENKB - ENML


Aleksander Berge

Anbefalte innlegg

Aaaaaargh! Må vi virkelig dele ruter med kortbaneflyplassen i Moldebygda? Da var den fine dagen ødelagt

 

Molde har både flere innbyggere og mere traffik en Kristiandsund, i tilleg vokser traffiken på ENML mens ENKB...

 

Sier ikke noe stygt om Kristiansund, jeg liker byen mener ikke at Molde er den beste byen heller så egentlig har ikke noen av oss noe vi skulle ha sagt ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Molde har både flere innbyggere og mere traffik en Kristiandsund, i tilleg vokser traffiken på ENML mens ENKB..."

 

Neida, jeg mener heller ikke noe vondt. Men bare for å ha sagt det så viser statistikken for 2002, 8097 flybevegelser for Årø, mens KSU hadde 11 286.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg mener heller ikke noe vondt. Men bare for å ha sagt det så viser statistikken for 2002, 8097 flybevegelser for Årø, mens KSU hadde 11 286.

 

Ja det stemmer sikkert det, vis du tar med alle hellikoptrene som lander og tar av der, men jeg tenker mest på rutefly.. og i tilleg skal(?) ENML utvides til 2000 meter så Ryanair kan sette ruter derifra.

 

Så nylig et program på lokaltv om småflymiljøet på ENKB hvor de hadde et intervju med en av flyverne og i tilleg så fløy de formasjon med LN-BET og LN-LME over Kristiansund, et ganske intresant innslag som jeg anbefaller og se for alle som har mulighet (de viser det ca. vert kvarter).

 

Det ble også nevnt at skoleflygingen skal taes opp der som har vert borte siden 1995.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...