Vegar Mikalsen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei! ser at det står at flyet er forsinket...men forsinkelsestiden skjønner jeg ikke noe av! betyr det i morgen? høh http://www.osl.no/rutetider/ankomster.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Ja se her ja hehe Etter hva jeg forstår på PIA sine sider er den regnet ankomst kl 04:30 i morgen..... Så da er den kraftig forsinket gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 ankomst kl 04:30 i morgen..... Leser 14:30 jeg... Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Ja på OSL siden ja, men på PIA sine sider står det kl 04:30 og de stoler jeg mere på !! Grunnen til forsinkelsen er denne: ISLAMABAD - The international airport in the federal capital was shut down on Sunday after the tires of a Pakistan International Airlines jet bound for New York burst on takeoff, an airport official said. All 276 passengers and crew were safe, Omar Daraz said. Four tires on the Boeing 747 burst on takeoff at the airport in Islamabad, forcing the pilot to bring the aircraft to an emergency stop. The airport closed all its runways and diverted incoming flights to other airports. Daraz said the airport will likely open later Sunday and the flight to New York was expected to be able to resume by late afternoon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Trøftmoen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Stoler på telexen som kom poppende inn på kontoret idag klokken 13:00 jeg.. den sier; ca 14:30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Javel Runis, du har inside info du så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Flight PK704 til København og Islamabad er også forsinket til kl. 16:00 i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Trøftmoen Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ja, det er jo maskinen som for forsinket til 1430, så da er det ikke noe rart at avgangen er satt til 1699lt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Hei Rune! Jeg har sendt deg en mail, kan du sjekke den. Hvis du ikke har fått noe, gidder du bare å si om denne er riktig da: runet0@start.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.