Gå til innhold

Utrolig bra fly til FS2000!


Anders Bergane

Anbefalte innlegg

Hei Anders

Dette er et kjempeflott fly å fly, det kjentes nesten "riktig" ut uten at jeg vet hvordan det skal være.

Men jeg har problemer med panelet som følger med. Det virker som om det mangler noe, eller havner på feil plass eller noe sånt?

noen andre meninger om dette.

ps

sjekk flyet om natta!!!

mvh.

Arnt kalseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg lastet det flyet ned i dag og den er helt utrolig. Jeg vil anbefalle alle som liker kvalitet å gjøre det. Jeg sendte et takkebrev til skaperene og fikk dette til svar:Hello, Odd,

Thank a lot for using our Antonov. We really tried to put our hearts and soul into it.

As a real pilot who flown with this type for more then 3 years I would advise to you and your friends to read carefully the Operations Manual and Instruments Guide.

This way you will be right in the depth of understanding how to fly with this aircraft and understanding what Russian pilots breath with.

Thanks again and stay tuned for the next piece of machinery that we are working on now!

Alexander Rapoport

Russian FS Test Center, Flight Operations.

-----Original Message-----

From: Anna L.Jakobsen [mailto:ajakobs1@chello.no]

Sent: Tuesday, February 22, 2000 9:29 AM

To: trim@total.net

Subject: Antonov

Med v.h.h Odd

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Originally posted by Anders Bergane:

Hei!

Jeg har ikke prøvd det ennå, men det ser vel ut som om det er et av de beste flyene man kan få tak i til FS2000.

"'>http://www.flightsim.krsk.ru/24/index.htm" TARGET=_blank>http://www.flightsim.krsk.ru/24/index.htm

Hei Anders.

Joda flyet er bra det, men det har gjort en general tabbe etter min mening.

De lager det til fs2000 og så har de JET fde (air fil ) på den. Det er jo totalt helllig brøde det. Hadde det vært fs98 versjon så hadde jeg forstått det, men fs2000 har jo turboprop fde tilgjengelig da. (hvis man ike har fs2000 light (STD) da)

Ellers er flyet SUPERT, autopilot patch kom i dag sies det.

Jan Roar Rød

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noe nytt. Har prøvd det sist weekend. Dessverre endel bugs så jeg har lagt i skuffen til patcher dukker opp.

DME funker ikke. Teller bare de 2 siste siffer. Har sikkert noe med metrisk å gjøre. Er altfor snill på landing. Full flap og idle så lander den som en flapless Cessna.

Skrudde på autopilot - trodde jeg. Men knottet på motor. Begge motorer stoppet, men hadde en flyplass i nærheten. Landet den perfekt som hangglider. Ikke realistisk.

Nice to know: - Ellers så er det ikke tatt ut alle krefter til prop. Real så kan låse prop på taxing og taxe på eksos skyvkraft.

Hederlig forsøk på fs2k fly. Gleder meg til patch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...