Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en economy billett fra Paris - Atlanta, boardingen gikk som ventet. Var ganske stor k0, jeg var en av de siste i k0en. Saa kom jeg, ga boarding pass'et til dama, og hun scanna den. "Have a nice flight".

Til min store gisp sto det "seat 5A" paa kortet som er buisness class, naar jeg hadde en economy billet. Vel, da startet en 9 timers lang tur til statene i luksus. ""

Har det fint her i USA, og 0nsker alle i Norge en god sommer!

Sa, var det en feil i systemet dems eller bare en "gave" fra flyselskapet? Reiste far 0vrig med Air France.

Skrevet
Hehe..der satt du i luksus pga en feil de gjorde. ""

Det er ikke sikkert. Alle vet vel at flyselskaper til tider overbooker flyene sine. Nå skal ikke jeg si hva som er skjedd her men det finnes andre muligheter enn at de har gjort feil. Det kan godt hende at økonomi klassen var fylt opp og at det de hadde ledig,i og med at han var sist i køen, var business! Du får jo være med flyet selvom det ikke er økonomi seter ledig. Grunnen til at dette har skjedd kan være ett uforventet bytte av fly, kankje det flyet hadde mindre antall økonomi seter enn det som i utganspunktet skulle fly.

Uansett, det er lite sannsynlig at de har gjort feil. Hvis jeg kjenner Air France rett så har de stål kontroll. i tillegg kan det vel nevnes at de fleste systemene som brukes til innsjekk og gate sier i fra om det er økonomi eller business. Med andre ord så må de ha manuelt oppgradert han i gaten....men det kan hende han sjarmerte vedkommende på en slik måte at det bare falt naturlig med en liten "upgrade" ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...