Gjest Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Silkeføre inn til galehuset på dere alle. Jeg tok meg bryet med å registrere dere på Galehuset Online, de henter dere en etter en senere i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det her er vel helt normalt, er det ikke? Jeg har pilotsjort+dressjakke og lue når jeg fly, og "swat-uniform" når jeg spiller cs. Det gjør alle vennene mine også. Slik må det jo være! Noen som vet hvor jeg kan få tak i G-suit, hjelm,oksygenmaske og katapultsete? Jeg vel nemlig øke realismen i Falcon4. Er dog litt bekymret for at jeg skal slå hull i taket når jeg skyter meg ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg veit hvor jeg kan skaffe et F5 ejection seat(til meg:p) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det her er vel helt normalt, er det ikke? Jeg har pilotsjort+dressjakke og lue når jeg fly, og "swat-uniform" når jeg spiller cs. Det gjør alle vennene mine også. Slik må det jo være! Noen som vet hvor jeg kan få tak i G-suit, hjelm,oksygenmaske og katapultsete? Jeg vel nemlig øke realismen i Falcon4. Er dog litt bekymret for at jeg skal slå hull i taket når jeg skyter meg ut... Var innom en side som hadde for salg alle de effektene du spør etter Øyvin, men husker ikke adressen. Finner jeg den igjen skal jeg legge inn linken her. Men håper ikke menn i hvite frakker henter meg før jeg får lappen og stripene mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Saksvold Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Dæven... Denne tråden er så bra at jeg allerede har ringt VG og Dagblad-flyskjorte til alle for pokker!! Har nettopp kommet hjem fra en tur på byen.. har sett mye rart, men dette topper ALT!! Jeg trodde jeg var ivrig på FS.. men neida, noen er mer gærne enn meg! Jeg skal sove godt i kveld-god natt! G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Elde Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Silkeføre inn til galehuset på dere alle. Jeg tok meg bryet med å registrere dere på Galehuset Online, de henter dere en etter en senere i kveld. Hahaha! Galehuset kommer til å bli åsted for tidenes største LAN-party for Flightsim-fantaster/nerder noensinne! Kos dere. Fyttikatta!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.