Gå til innhold

Da er sommerens Flightsim møte over


Truls Petter Elven

Anbefalte innlegg

"""" yes, yes, da er sommerens flightsim møte over da, hele 4 personer møtte opp, meg, Bernt, Helge og Oddbjørn møtte opp på Amerikalinjen, trodde det skulle være flere men, men vi har hatt det utrolig koslig i dag, alle sammen, ble veldig godt kjent med dem, blitt litt full da """"

 

Har vært mange timer vekk i fra min datter og Madam, har savnet dem veldig og det er veldig deilig og komme hjem til dem også ""

 

Trist for dem som ikke var der, dere gikk glipp av mye koslig i dag ""

 

God natt i fra Truls Petter """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får som regel ikke mere moro enn det man lager selv, og dette ordtaket kom til sin rett i går. Jeg hadde det helt topp i allefall og Oddbjørn var jo særdeles i slaget!

 

Herr Bø, litt strategi ligger det bak å ha møtene på ukedager. Med det potensiale gjengen viste i går ville et fredagsmøte trolig endt i kaos og opptøyer.

 

Rent fagmessig kan det nevnes at vi pumpet den nybakte pappaen for informasjon om FS2004.. som han av yrkesmessige årsaker har besittet/besudlet i lange tider allerede. Dessverre måtte vi undertegne en klausul om taushet i tillegg til at han holdt opp en liten penn som flashet skarpt lys mens han selv hadde solbriller på.. ingen er visst i stand til å huske hva som ble avslørt(?) Pussig.

 

Da enkelte (etter å ha tømt establisementet for piffi-krydder) truet med nachspiehl så møteleder en trang til å plastre med svulmende løfter om å snarlig ha et møte igjen og denne gangen finne en dag hvor man ikke må opp på jobb kl. 0800 dagen etter..

 

Så til dere andre som ikke kunne komme blir det snart anledning igjen.

 

Vel møtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser jeg at sarkastiske bemerkninger gjør seg gjeldende.. La meg på det sterkeste understreke graden av seriøsitet det hviler over våre møter, hvor kompetente medlemmer veklser i tunge debatter omkring emnet Flightsim. Bare unntaksvis dukker temaer som grillkrydder, Nordpolen, Sarpsborg og Hammerfest opp, trolig bare fordi Truls P. nærmest har en fetishistisk (...) tilnærming til dette.

 

Med fare for at denne tråden havner i Snackbaren snart unnlater jeg å nevne hva Oddbjørn gjerne kunne tenke seg av "lydfiler" i cockpiten.

 

Til André vil jeg bare si at du er hjertelig velkommen!

 

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opps, var ikke jeg der??

Truls, jeg tror du bommet litt på navnet mitt!

Jeg mener bestemt å huske at jeg var tilstede. Jeg tror du må være litt mer forsiktig med grillkrydderet neste gang. Det ble vel litt for mye..""

 

Atter en nordlending

Egil Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...