Øyvind Gjerde Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 Jeg har sett at det går an å lage egne modeller innen fly, biler, båter osv med 3D program. Jeg lurer egentlig på hvilket program som er lettest å bruke. Jeg skal lage en buss i 3D modell som skal være en mal til russetiden. Jeg vet dette dreier seg lite om Flightsim, men det er sikkert mange her som driver med konstruksjon/design av flymodeller som kan fortelle meg hva som er best å bruke. Kanskje noen til og med kunne hjulpet meg med å lage en buss? På forhånd, takk! gjerde@alfanett.no Siter
Gjest Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 3DS MAX, vetke om dette fungerer så godt med FS som GMAX, men det er et utrolig bra program! Siter
Morten Nelson Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 www.discreet.com/products/gmax/ Last ned gmax gratis. http://www.freeflightdesign.com/ Der finner du tips og tutorials om hvodan du bruker det og lager ting. Siter
Magnus Breder Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 MAYA - er et godt og gratis alternativ. Siter
Jacob Thomsen Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 3dsMax er klart det bedste alternativ men det er også ret dyrt!!! Ca.30.000 kt Så Gmax er det bedste hvis man ikke vil ud og investere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.