Aleksander Berge Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 HEI HEI! Jeg har nesten fått "dilla" på Tromsø Lufthavn, Langnes ENTC, og vet at det er mange av dere som er fra Tromsø. Så er det noen som vet om noen internettsider med bilder fra Tromsø Lufthavn? (Ikke airpics og airliners.net) Vennlig hilsen Aleksander Berge Siter
Morten Nelson Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Aner ikke, men jeg kan dra å ta noen bilder i morgen. (Har fri ) Tenkte jeg skulle ta noe for NA-folkene også. Siter
Aleksander Berge Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Skrevet 12. juni 2003 Jeg hjalp også Na-teamet forrige uke. Tok noen bilder fra Torp's nye utenlandsterminal. Dere kan jo selv se siden PS. Jeg er veldig interessert i bilder over terminalområdet. Vennlig hilsen Aleksander Berge Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Og enkelte bare MÅ legge inn bilder i kaffekroken.. går jo tregt som f å laste ned bilder her på jobben.. men men er vel bare slik det e.. at enkelte kan ta seg friheter til å gjøre hva dem sjøl vil... Siter
knut_ekerum Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Så bare trykk på STOPP knappen, så slipper du å vente på at de skal laste, men du kan fremdeles lese posten Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 hvorfor skal jeg gjøre det? kan ikke Jørgen gjøre som andre å legge inn en link? men Jørgen får vel gjøre som han vil han.. Siter
Per Thomas Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Uansett, så var det veldig fine bilder, Jørgen! Siter
Aleksander Berge Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Skrevet 12. juni 2003 Og enkelte bare MÅ legge inn bilder i kaffekroken.. går jo tregt som f å laste ned bilder her på jobben.. men men er vel bare slik det e.. at enkelte kan ta seg friheter til å gjøre hva dem sjøl vil... Herregud!!!! Du TRENGER ikke å være her hvis du ikke vil vet du! Mange syns bildene var flotte, så kommerr du og bare klager Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Og enkelte bare MÅ legge inn bilder i kaffekroken.. går jo tregt som f å laste ned bilder her på jobben.. men men er vel bare slik det e.. at enkelte kan ta seg friheter til å gjøre hva dem sjøl vil... Herregud!!!! Du TRENGER ikke å være her hvis du ikke vil vet du! Mange syns bildene var flotte, så kommerr du og bare klager Klart jeg klager når det ikke er ønskelig med bilder i Kaffekroken og Snackbaren... er jo derfor Screenshot-forumet er her... Og HVORDAN kunne jeg vite at noen hadde lagt inn bilder (ikke linker) i denne posten FØR jeg klikka på den? dessuten har jeg ikke sagt noe som helst om bildene.. så hvis du ikke liker klaginga mi.. too bad for deg da.. Siter
Morten Nelson Skrevet 13. juni 2003 Skrevet 13. juni 2003 Nå har jeg lastet opp noen bilder. De er store, så jeg la dem i en zip-fil. 14 stk, 6,6 mb Trykk her for å begynne nedlastingen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.