Gå til innhold

Novel Air?


Espen Søderstrøm

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Mor snakket med en reisebyrå-fyr fra BONUS-reiser idag. Han sa at de reiste med NOVEL AIR. De bruker visst MD-83 og A320. Jeg har ikke hørt om dette selskapet før og fant det ikke på airliners.net heller. Noen som har kjennskap til det? Jeg trodde først han mente Novair, men han stavet det til Novel Air ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja den Nouvelair Airbusen jeg fløy med var grei nok den,

reiste med charter til Monastir, Tunisia og servicen var bra flyet oppførte seg flott, selv om piloten så ut som Osama Bin Laden og hadde skjegg så var han ihvertfall blid.

 

meeen selvfølgelig veldig trangt når det er charter....

Og dere som skal til Tunisia....selv om det er veldig billig...ikke spis alt som du tror ser godt ut...ellers blir ferien et konstant magesjauhelvete.. ""

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fløyet med de ja. hehe .. morosom opplevelse det..,

nedover turen fra Gardermoen var helt .. grei den .. helt vanlig "charter service" .. eneste var at kapteinen het Borris og kom fra Russland..

 

Men tilbake turen var noe helt annent .. da hadde vi en illsint lav tuniser som kaptein.

 

også klikket det helt for han på en av passasjerene fordi hun hadde med seg en 1m høy tromme med inn på flyet.

 

Etter mye om og men, så fant kapteinen ut at trommen skulle stå inne på toalettet hele turen.

 

Senere på turen oppover til Norge, så ble det ganske lang kø på det bakerste toalettet.Sikkert fordi mange av de hadde spist noe "bakterie full mat". hehe ..

 

Foresten så fløy vi med MD-83 på begge turene.

 

Men tilbake til Tunsia, Ikke spis mat der nede, ta med din egen mat fra norge .. ,for jeg satt 14 dager på dass i Tunisia .. og det var de jevligste 14 dagene i hele mitt liv.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...