Gå til innhold

Flyin i St. Petersburg


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

Denne er kommet fra eventcoordinator Russland:

 

Dear VATSIM Friends and Events Coordinators!

 

I am happy to announce the greatest VATRUS Fly-In of this spring, dedicated to the 300-th anniversary of one of the most beautiful cities in the world: Saint-Petersburg! Just imagine- hundreds of VIPs, millions of people will be there on a birthday party in real life, isn't it a subject to celebrate ONLINE by joining heavy traffic of fully staffed

ULLL FIR that evening? Definitely is! "" Welcome to our online party on 24th of May 2003 (Saturday) at 15.00 Zulu (19.00 local), don't miss a chance! Test your skills with Russian metric leveling system and local ATC procedures ""

 

Once again:

 

May 24th 2003

15:00-21:00 UTC

19:00-01:00 SPB

Saint-Petersburg

Pulkovo Airport, ULLI

300th Anniversary!

 

Charts, sceneries and local procedures: Kart, scenery etc

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Sovjetrepublikken var sku noget fremad-seenede tilbage i tidernes morgen. Altid en udfordring at omregne til meter, med mindre man naturligvis vælger at flyve den herlige TU-154.

Personligt har jeg kun fløjet i Rusland een gang (Hvor Georg også var der), og der gik det helt galt for controlleren, og derefter for mig. Noget af en tur!

/Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Sovjetrepublikken var sku noget fremad-seenede tilbage i tidernes morgen. Altid en udfordring at omregne til meter, med mindre man naturligvis vælger at flyve den herlige TU-154.

Personligt har jeg kun fløjet i Rusland een gang (Hvor Georg også var der), og der gik det helt galt for controlleren, og derefter for mig. Noget af en tur!

/Peter

 

 

Ja, jeg husker det.

Da jeg skulle ta av sa kontroller til meg cleared for land, winds 950 at 140 kts.

Ingen kommentar ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...