Einar Halvorsen Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Denne er kommet fra eventcoordinator Russland: Dear VATSIM Friends and Events Coordinators! I am happy to announce the greatest VATRUS Fly-In of this spring, dedicated to the 300-th anniversary of one of the most beautiful cities in the world: Saint-Petersburg! Just imagine- hundreds of VIPs, millions of people will be there on a birthday party in real life, isn't it a subject to celebrate ONLINE by joining heavy traffic of fully staffed ULLL FIR that evening? Definitely is! Welcome to our online party on 24th of May 2003 (Saturday) at 15.00 Zulu (19.00 local), don't miss a chance! Test your skills with Russian metric leveling system and local ATC procedures Once again: May 24th 2003 15:00-21:00 UTC 19:00-01:00 SPB Saint-Petersburg Pulkovo Airport, ULLI 300th Anniversary! Charts, sceneries and local procedures: Kart, scenery etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 En gang må jo være den første, jeg har aldri fløyet i russisk luftrom før men får vel slenge meg på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Vær forberedt på dårlig engelsk og metric system og masse NDB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja Sovjetrepublikken var sku noget fremad-seenede tilbage i tidernes morgen. Altid en udfordring at omregne til meter, med mindre man naturligvis vælger at flyve den herlige TU-154. Personligt har jeg kun fløjet i Rusland een gang (Hvor Georg også var der), og der gik det helt galt for controlleren, og derefter for mig. Noget af en tur! /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja Sovjetrepublikken var sku noget fremad-seenede tilbage i tidernes morgen. Altid en udfordring at omregne til meter, med mindre man naturligvis vælger at flyve den herlige TU-154. Personligt har jeg kun fløjet i Rusland een gang (Hvor Georg også var der), og der gik det helt galt for controlleren, og derefter for mig. Noget af en tur! /Peter Ja, jeg husker det. Da jeg skulle ta av sa kontroller til meg cleared for land, winds 950 at 140 kts. Ingen kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Sist jeg fløy i et russisk fly-inn var for ca et halvt år siden, da fløy jeg ESSA-ULLI, og ATC`en på St. Petersburg var elendig. De var vel ukonsentrerte! Tror ikke jeg tar sjansen på å fly til dem igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Får vel forberede meg på russisk kaos da... radiokommunikasjonen blir nok et [sensurert].... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.