Frank Ånstad Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Fikk et problem med PCen son gjorde at jeg måtte reinstallere hele maskinen, og dermed mistet jeg en del. Nå er jeg i luften i igjen med FS2002, men savner veldig et fly, DC-10. Hadde bl.a. et fra et flyselskap som heter NATIONAL. Noen som kan hjelpe meg å finne dette flyet? Hilsen Frank. Siter
SH Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 vell FFG har en flott freeware dc10. Finnes på avsim, og inneholder også et meget bra panel Muligens ikke akuratt det du lette etter, men et godt tips Siter
Morten Nelson Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 vell FFG har en flott freeware dc10. Finnes på avsim, og inneholder også et meget bra panel Muligens ikke akuratt det du lette etter, men et godt tips Del er vel ikke gmax? Gidder ikke å bruke noe annet enn det. (Kanskje FSDS2 av og til) Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hvor fikk du den gamle DC-10en? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.