Gå til innhold

Braathens nye farger!


Håkon Søreide -ENBR-

Anbefalte innlegg

Hei! - har ikke tatt bilde, men sett denne Braathen-maskinen flere ganger på Gardermoen og Værnes den siste tiden, i og med at jeg flyr denne strekningen i jobbsammenheng hver eneste uke.

(med SAS, oftest med MD87)

Jeg likte fargesammensettningen på Braathen-maskinen bra.

- håper det blir flere av disse.

-hs-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur innom Tønsberg bibliotek igår og oppdaget at aller nyeste FlyNytt inneholdt bilde av LN-BRI i nye farger. Mye godt flyteknisk stoff i bladet etterhvert. Anbefales!

Vil forresten minne om at det nettopp var i dette diskusjonsforumet vi ble informert om at LN-BRI var det første i de nye fargene, ja til og med om tidspunktet for aller første tur fra Sola til Gardermoen og videre resten av dagen.

mvh Gunnar Flak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde idag gleden av å være ombord i Braathens aller nyeste -700, LN-TUH Den er knapt to uker gammel. Jeg mener bestemt at man her har senket den blå buken og den røde stripen litt i forhold til på LN-BRI. Det er bare litt, men gjør at designet er mye penere. Forøvrig er et så nytt fly veldig lekkert å se på.

DANIEL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...