Geir G Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Hallo! Detter er sikkert blidt snakket om mange ganger før, men jeg prøver. Fra kl. 18:30 i dag hadde det vert gøy om vi kunne samles på serveren her på siden. I såfall trenger vi: Kontrolltårn. Followme biler. og sist men ikke minst PILOTER!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper på bosetive tilbakemeldinger Siter
michael8210 Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Kanskje litt dumt å sette det i dag, nå som det er flyinn... Jeg vet ikke helt, jeg. Siter
michael8210 Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Ja, ettersom hva jeg har fått med meg. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Det er ikke noe fly-in i Norge i dag, men det er en STU+ test på Gardermoen senere i dag. Det var kanskje litt i seneste laget å si i fra om dette 2 timer 2-3 timer før det skal hende? Om man skal få noen sukse bør det minst meldes i fra 3 dager i forveien! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.