Morten Nelson Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Var nede på Langnes i dag der jeg så flyplassen bli tømt for fly. (SAS MD-80, Braathens 737, Widerøe Dash 8x2, Lufttransports Beech.) Men det var ikke alt. Da jeg hadde tenkt til å kjøre hjem, kom det et annet propellfly. AVA eller noe sto det på det. Hadde blå hale og blått litt fremover skroget. Noen som har peiling på hva det var slags selskap og flytype. Siter
Kjell Arild Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Det var nok en Antonov 24 fra Arkhangelsk Airlines du så. De flyr mellom Murmansk og Tromsø flere ganger i uken. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 Ja, jeg tror det var en An-225. Men den er visstnok ikke i kommersiell bruk lenger? Hvor har du hørt det?.. Bare tull i såfall, denne flyr da oppegående som de fleste andre. Ligger bilder av den på www.airliners.net datert i slutten av Mars. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.