Sondre Aabø Skrevet 21. april 2003 Skrevet 21. april 2003 fly-inn den 24. april Bare la en link lenger oppe jeg så alle vet om det. Siter
Gjest Skrevet 21. april 2003 Skrevet 21. april 2003 Har allerede booka ENVA_V_APP (Håper at Ivar blir ikke sur på meg, hehe) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Har allerede booka ENVA_V_APP (Håper at Ivar blir ikke sur på meg, hehe) SINT, JEG?!??!?!?!?! Neida, den er helt i orden Georg, men jeg ble litt irritert, men jeg eier jo ikke possisjonen så jeg har vel egentlig lite jeg skulle sagt. Tok jobben som ENVA_V_TWR istedet, og kommer som pilot senere, så please ikke legg meg i holding så lenge Siter
Gjest Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Tar turen Årø- Værnes- Gardermoen kl. 20.00 jeg Siter
Morten Nelson Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Kan jeg komme med Pipern min. (Har ikke flydd online før.) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Kan jeg komme med Pipern min. (Har ikke flydd online før.) Klart du kan komme en tur! Det er jo et slags treningsopplegg dette. Iallefall for controllerne, så det er bare å komme en tur! Siter
Morten Nelson Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Flott, det hørtes arti ut å fly online, så jeg får vel prøve. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Er vel kanskje ikke så lurt å fly online første gang når det er fly-in. Da er det mange spørsmål og ting og tang som skjer, og da har som oftest controllerne ikke tid til å hjelpe, pga. all den store trafikken som er i et fly-in. Selv tok jeg min første online flight på et fly-in, det var ikke særlig populært blandt ATC og andre fly. Jeg kan huske at jeg sa "da logger jeg av, hade bra" så fikk jeg denne meldingen tilbake "og takk f_a_e_n for det" Siter
Morten Nelson Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Hehe, skjønnner. Kanskje jeg skulle ta en tur nå snart, bare for å øve. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Er vel kanskje ikke så lurt å fly online første gang når det er fly-in. Da er det mange spørsmål og ting og tang som skjer, og da har som oftest controllerne ikke tid til å hjelpe, pga. all den store trafikken som er i et fly-in. Selv tok jeg min første online flight på et fly-in, det var ikke særlig populært blandt ATC og andre fly. Jeg kan huske at jeg sa "da logger jeg av, hade bra" så fikk jeg denne meldingen tilbake "og takk f_a_e_n for det" Hehe, men det er Georg som sitter approach, jeg skal bare gi ham landingklarering og stenge flightplan Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.