Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede booka ENVA_V_APP ""

(Håper at Ivar blir ikke sur på meg, hehe)

Skrevet
Har allerede booka ENVA_V_APP ""

(Håper at Ivar blir ikke sur på meg, hehe)

""SINT, JEG?!??!?!?!?! ""

Neida, den er helt i orden Georg, men jeg ble litt irritert, men jeg eier jo ikke possisjonen så jeg har vel egentlig lite jeg skulle sagt.

Tok jobben som ENVA_V_TWR istedet, og kommer som pilot senere, så please ikke legg meg i holding så lenge ""

Skrevet

Er vel kanskje ikke så lurt å fly online første gang når det er fly-in. Da er det mange spørsmål og ting og tang som skjer, og da har som oftest controllerne ikke tid til å hjelpe, pga. all den store trafikken som er i et fly-in. Selv tok jeg min første online flight på et fly-in, det var ikke særlig populært blandt ATC og andre fly. Jeg kan huske at jeg sa "da logger jeg av, hade bra" så fikk jeg denne meldingen tilbake "og takk f_a_e_n for det" ""

Skrevet
Er vel kanskje ikke så lurt å fly online første gang når det er fly-in. Da er det mange spørsmål og ting og tang som skjer, og da har som oftest controllerne ikke tid til å hjelpe, pga. all den store trafikken som er i et fly-in. Selv tok jeg min første online flight på et fly-in, det var ikke særlig populært blandt ATC og andre fly. Jeg kan huske at jeg sa "da logger jeg av, hade bra" så fikk jeg denne meldingen tilbake "og takk f_a_e_n for det" ""

Hehe, men det er Georg som sitter approach, jeg skal bare gi ham landingklarering og stenge flightplan ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...