Gå til innhold

Nei!!!! (4.000 SAS-ansatte må gå)


Geir G

Anbefalte innlegg

Hvor mange ansatte har egentlig SAS Airline i dag?

 

 

Før alle nedskjæringer hadde SAS ca.50.000 ansatte ifølge VG. Men jeg har også lest i SAS`s sin interne avis at det er ca.77.000 ansatte (tror jeg "")i SAS. (da er Radisson SAS med i tellingen+alle de well conected partners Braathens, Widerøe, Spannair og Air Botnia)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten komentar angående ansatte i SAS. Når man hører SAS tenker de fleste automatisk på flyselskapet. SAS er ett stort konsern hvor flyselskapet er en del av. Så når det nevnes 70000 ansatte så er dette i hele konsernet ikke bare i SAS airlines. bare for å få oppklart evt. misforståelser.

Synd at så mange må miste jobben pga. SAS' totale mangel på foretnigssans. Når man styrer ett sleskap på den måten må sånne ting som dette skje. Etter min mening bør også styret følge med i de avskjedigede. Inn med ny og mindre administrasjon som har en bedre ssans for forretninger. Noen som i det hele tatt har peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...