Gå til innhold

ViperJet


Antun Pejakovic

Anbefalte innlegg

Heisann..

 

I 2000 bestilte jeg en sånn demo-video av flyet, og fikk denne i posten etter 4 dager.

For meg virker det som det er ett seriøst firma, dog har de slitt med økonomien slik de fleste andre innen fly-bransjen.

 

Hadde jo vært litt fett å hatt en sånn sak med dual-ifr, plutt litt annet snacks.. ""

 

Mvh,

Thomas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det koster ca 1.11mill for et kit, 2mill med all snacksen du kan få.. Og da må du legge en del timer nedi det før du er i lufta også... Sikkert mange som tenker at det er lettere og billigere å kjøpe seg en cessna brukt eller noe slikt... "" Men såklart, hadde jo vært artig å ha en sånn sak som suser i Mach 0.7 gjennom lufta... ""

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he

Nå tenkte jeg mest på Flight simulator add-on som kommer snart, da jeg skrev innlegget. Selve flyet er nevnt tideligere i forumet. Men økonomisk er ikke denne maskinen så urealistisk dyr. En Cessna 182 koster rundt 2mill inc moms. Så har du mye fritid til overs så.... hvorfor ikke. "" Den er heller ikke så dyr i drift, når du regner kostnad pr tilbakelagt distanse (hvis du vil reise raskest mulig fra A til B). Timeprisen blir høy, men pga den høye farten blir den grovt regnet omtrent like dyrt som en Baron eller Navajo (regnet pr Km). Men du må ha litt erfaring ellers vil du garantert få problemer med å forsikre flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...