Arild Oldervoll Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 LAGO har i denne ukens tilbud komt med et flott tilbud spesielt godt egnet for oss nordmenn og andre som flyr mye i Norden: In this week´s Special Offer Lago gives you the chance to purchase the Tornado and the choice to download one of the two Scandinavian TerraMesh totally FREE! Don´t miss out on this incredible deal, which will give you up to 30MB of award winning quality mesh. The offer starts tonight and lasts till Monday 31st March. Checkout our Registration page by clicking on the title and purchase this unmissable deal. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Skrevet 26. mars 2003 Nei, jeg synes det er veldig flott. Jeg har ikke Tornadoen og North Scandinavian mesh, jeg har South. Men jeg har siklet en stund etter disse to tingene Siter
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Søren eller!..... Nå er det endelig muliheter for meg, som ikke har råd til payware... Men det har seg sånn at jeg sitter med et 56k modem. Det tar jo år og dag før jeg får lasta ned det... Siter
Morten Nelson Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Dette har allerede vært sagt i to andre tråder. Dette var et flott tilbud, bare synd at jeg allerede har alt. Jaja, jeg får fortsett å vente på F-16 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.