Sondre Aabø Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Når jeg skal koble meg til så finner jeg ikke noen servere som er online, er det noen som vet hvorfor ? Har WAN som internett leverandør. www.wan.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 her finner du en liste over aktive servere: Aktive VATSIM-servere Eller enda bedre, last ned og installer ServInfo. Da ser også hvilke servere som har best/raskest tilknytting for øyeblikket. Disse tre er normalt greie å bruke: EUROPE-C IP= 137.56.42.18 UK IP= 212.19.195.26 EUROPE-CW IP= 62.80.116.133 De to første er de jeg benytter mest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Petersen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Sondre. WAN har hatt en del trøbbel de siste dage med mye nedetid og dårlige linjer ut av Norge. Les om driftsmeldinger på deres hjemmeside. Kansje derfor du ikke kunne finne noen server Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Ok Har lest og det står at det vil være ferdig i løpe av dagen. Takker Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.