Gå til innhold

Tv-tråd


Ronny Olsen

Anbefalte innlegg

Vi fikk snackbaren for det vi kaller her norde for skjitprat.

Screenshots for bildene vi hadde lyst å poste.

 

Det jeg savner nå er et TV forum, der kan vi legge inn tips om flyrelatert stoff på tv. Idag på Discovery klokken 12:00 gikk det en dokumentar om Antonov 225. Iløpet av dem par ukene jeg har orka å fulgt med på tven har det vært dokumentar om SR-71 og ATC. Desverre går jeg glipp av en del flystoff også.

 

Jeg kan nevne at det går programmer på Dicoverykanalene som Flightpath, A chopper is born, A plane is born.

Men hvis vi fikk en tvtråd er det lettere å tipse og bli tipset om flystoff på tven. Godt eller dårlig forslag? Bedre forslag? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du "klager" på at det ikke er så ofte at folk tipser om TV-programmer, hvorfor tipset ikke du alle her om An225-programmet?

 

kom tilfeldigvis over programmet...

jeg har også en ikke fungerende pc hjemme, tenkte på det de gangene jeg har kommet over "potetgull" på tven at dette skulle jeg ha tipsa folka på forumet om. Men uten pc blir det vanskelig...

 

PS: jeg sitter på jobben nå ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noen som kan ta på seg jobben da? Scanne etter flyprogram på tv for en ukes tid om gangen, og tipse andre her i kaffekroken...

 

Tror ikke en egen kategori for dette er noe, er mange nok...og noen av dem er jo lite i bruk allerede, dessverre.

Da kan vi vell si at du er herved utnevnt til å holde oss oppdatert med flyprogrammer som går på TV en uke frem i tid..! Gleder meg til å få mer oversikt over programma.! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å å scanne tvguider for å finne flyrelatert stoff på tv`en. Men hvis du vet at et program starter 12:00 så er det bare å skrive et lite tvtips...

 

Men jeg tror ikke det blir opprettet noen tvtråd, så hvis dere vet av flystoff på tven, kan dere ikke bare legge inn et tips i kaffekroken? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...