Kristian B.bood Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Heisann! Er det noen som vet om det kom en 747 til Gardermoen i går(05.02.03) rundt klokka 22:00? Ligna på en 747 som passerte rett over huset mitt i går, men siden det var litt mørkt og den passerte rett over var det vanskelig å se det helt sikkert. Glad for alle svar! Kristian B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 AN-124. Kommer tilbake i morgen med ett F16 fra Kirgistan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Ok, takker for raskt svar . Vet du når i morra den kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 AN-124. Kommer tilbake i morgen med ett F16 fra Kirgistan. How did you know ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Andreas, Thomas fikk vite det av meg og jeg fikk det her ifra Aftenposten Ikke dumt å lese nett aviser ? God Kveldur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 AN-124. Kommer tilbake i morgen med ett F16 fra Kirgistan. How did you know ? Det Thomas ikke vet ekke verdt å vite (eller noe slikt sa han at jeg skulle skrive her) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 How did you know ? Vel, når man er medlem på en rekke forumet på internett så snapper man oppe det meste. Ryktene gikk først ut på at det var en AN225 Mirya som skulle komme (beistet med 6 motorer), men det ble bare -124'ern! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Radio ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.