Morten Aalberg Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Etter endelig å ha somlet meg til å innstalere ADSL og videre SB og Voice må jeg si at jeg er mektig imponert. Dette er så " real " at det er helt fantastisk. OK. Kan noen fortelle meg om det går an å sette opp en funksjon på min CH stikke for å benytte når man sender ( snakker ) i RW. Har siste generasjon CH/USB. Er takknemmelig for tips på hvordan men kan gjøre dette. mvh Morten Aalberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 For å gjøre dette må du laste ned CH Manager fra CH sin hjemmeise. Jeg har ikke helt funnet ut av det programmet selv, så visst du finner ut hvordan man gjør det så please tell . PS: Er den knappen på venstre side fremme på stikken som vanligvis er RTM-button i RL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.