Andreas Eriksen Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Så nettop en reklame på Discovery, det skal komme: A plane is born yahooo . Noen som vet noe mer om når? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Vatne Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 http://www.aplaneisborn.com/ Gleder meg Likte helikopteret da, råkult. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 http://www.aplaneisborn.com/ Gleder meg Likte helikopteret da, råkult. Takk, jeg likte også a chopper is born men a plane is born blir helt sikkert bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Vatne Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Lurer på åssen paint scheme han kommer til å legge på flyet da? Zebra, eller kanskje leopard? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Kommer sikkert når reprisen av den helikopter-greia er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 starter førstkommende søndag. Jeg har sett litt på helikopterbyggingen hans også, men jeg liker fly best. Gleder meg veldig. Discovery har jo forøvrig kommet med en ny side med fin programmoversikt og omtale om programenne. www.discoverynorge.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Er det samme fyrn som bygde helikopteret som skal bygge flyet? Fikk med meg slutten på reklama da jeg satt å switcha gjennom kanalene i går. Kan bli bra dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 25. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2003 Er det samme fyrn som bygde helikopteret som skal bygge flyet? Ja!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.