Kurt B. Helgenes Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Er det noen som vet om et sted på nettet der man kan få tak i X-plane?? Siter
Kurt B. Helgenes Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Skrevet 18. januar 2003 Fungerer ikke. Og...Ja, jeg har prøvd X-plane.org. Men om et sted her i Norge hvor man kan kjøpe det? Siter
John E Rønning Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 ooops! Det var verre.Går vel an å høre med de store kjedene kanskje. Elkjøp osv. De kan vel skaffe det vil jeg tro... Siter
Morten Nelson Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Hvis du tar deg en tur til Tromsø, så vet jeg om ei sjappe som har det. Siter
Ilan Sharoni Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 www.x-plane.com er riktig. Prøv igjen. Siter
Kurt B. Helgenes Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Skrevet 19. januar 2003 Problemet er bare at jeg har ISDN! Det går ikkje så veldig mye framover kurt Siter
Erik Berntsen Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 For ca, et halvt år siden bestilte jeg X-plane på X-plane.org-siden. Versjon 6.21 på 1 CD+ 4stk. CD'er med World Scenery kostet $79.99 fritt tilsendt. For første gang sendte jeg mitt VISA nummer ut på nettet og hittil har jeg ikke fått noen problemer med det. Etter mindre enn en uke lå CD-pakka i postkassa uten krav om toll eller avgifter. Nylig kjøpte jeg oppdatering til v6.50 på X-plane.com. Der måtte jeg opprette en pay-pal konto for å betale mine $12.95, og denne gang tok det 7 dager før CD-en var framme. Jeg anbefaler deg å ta bryet med å skaffe det. Det har ikke så mye fint for øyet,selv om det har begynt å skje endel på den fronten, men teknisk og flymessig gir det en bedre følelse av å fly, og aerodynamikken er bedre modellert enn i FS2002. Det virker som om X-planes koder er lettere tilgjengelig for hjemme-mekkere også, så jeg håper noen scenery-designere fatter litt interesse for denne simmen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.