Thomas Berg Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Denne snutten så ganske rå ut synes jeg, den finnes på Lock On's hjemmeside. Filmen ligger her: Direkte link(8.5Mb) Legg merke til speilene i cockpit, og kraftledningene i terrenget. Her går det unna! God fornøyelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Hansen Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Skal,vil,bare må ha det!!!! Her er en release jeg virkelig ser frem til.Bare fryktelig synd at det er så jævl.. lenge til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Helt rått....når kommer den? en ting som jeg reagerer på er at man ser skyggen av flyet i begge rettninger? er dette en rendret film? uansett rått...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Er vel meningen at det skal komme i Mars...men vi får se... Lasta ned filsnutten i går, men glemte å se på den Så på den nå i stede og må si meg enig i at det ser rått ut!!! Men det har jeg da sagt før et par ganger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jepp, det ser veldig rått ut . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.