Gjest Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Video fra en seilflyklubb i Nederland. Skikkelig stilig, godt samarbeid mellom lyd og bilde. http://home.no.net/nelites/Bilder/JLCsmokinhispeed.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Thomas Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 drit bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R Johansen Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Flott film! Små kul den låten på filmen også,vet du hvem som har den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Setter en 50 øring på at det er Lacuna Coil eller noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har noe peiling på hvor det finnes flere seilflyvideoer? Helst som viser takeoff og landing =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hvis du tar deg en tur innom dfk.no og videoarkivet så ligger en av de beste videoene jeg har sett. Kan helt fint kjøres i full screen. Jeg kommer snart til å legge ut en video jeg har på kameraet, bare jeg får til å overføre den via composite kabelen. (noen som vet, Pinnacle tv-kort) Eller så kjøper jeg S-Video. Har også en rekke gode seilflyvideoer som viser det råeste av det råeste, men dessverre er disse for store for start. Er 300 mb totalt med video. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Setter en 50 øring på at det er Lacuna Coil eller noe sånt Vet du hva låten heter? Har lastet ned en hel haug med Lacuna Coil (bra gruppe forresten ) men har ikke funnet låten på denne filmen...... Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Etter litt nærmere etterforskning(spørte broren min) så kom jeg (han) fram til at det var Whitin Tempatation-Ice Queen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R Johansen Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Endelig fant jeg den=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.