Aleksander Rønning Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Etter som det kommer endel gode tips/tricks fra veteranene innen Fs2002 her på forumet(tenker på Fs2002 ny simulator innlegget) så mener jeg at det er litt teit hvis de postene som inneholder tips/tricks blir borte blant all den andre posten,gammel eller ny. Så hvorfor ikke lage en Tips/tricks side,der registrerte brukere kan skrive ned sine tips/tricks (hvordan gjøre simmen bedre etc.)og lagge de inn. Er ikke dette genialt ( det syns i hvertfall jeg:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ein genial ide.. Spørsmålet er om Dag vil gjere dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jo det var en meget god idè! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John E Rønning Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ikke dumt Aleksander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Det vi kan gjøre er å kopiere slike emner over i et slags FS2002 FAQ forum her. Jeg skal se om jeg finner på noe smart for å fixe det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Da blir det vel sånn at det du flytter over(tenker fortsatt på Fs2002 ny simulator inlegget ) blir KUN tipset? Eller tar du med alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg tenker det slik at jeg flytter alt, men legger igjen en peker i FS2002 forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg tenker det slik at jeg flytter alt, men legger igjen en peker i FS2002 forumet. Dette høres bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.